joi, 10 ianuarie 2013

Mini Review Aparat de sudura 3in1 Stahlwerk CT-520

Dupa un an de la achizitie si un tub de argon consumat vin cu un mini review despre acest aparat Stahlwerk CT-520 Click  care este un 3in 1: Plasma cutter, MMA, WIG.




Pro:

Sudeaza foarte bine, pe toata plaja de putere fara intreruperi sau oscilatii de putere,
-plasma taie bine
-la sudura cu electrod desi nu beneficiaza de antisticking are protectie, deci in momentul care se lipeste electrodul se taie si curentul (la vechiul meu aparat trebuia sa scot repede electodul din cleste cand se intampla asta)
-hotstartul de la wig este foatre "capabil" in sensul ca initiaza arcul electic de la o distanta de peste 3 cm.
-consumabilele par de calitate, pana acum nu s-a stricat nimic (nu s-a desfacut vreun cablu,rupt vreo mufa,etc)

Cons:

Singura problema pe care am avut-o a fost ca electrovalva (incercuita in poza) de pe linia de gaz nu inchidea intodeauna.

Click image for larger version. 

Name: 20120912_181156.jpg 
Views: 8 
Size: 180.0 KB 
ID: 163594

Am scis celor de la Stahlwerk la suport si initial m-au rugat sa le trimit aparatul in service dar am insistat sa imi trimita electrovalva ,pe cheltuiala mea, pentru a o schimba singur. Mi-au trimis piesa gratuit cu DHL.




Pun niste poze cu aparatul desfacut, poate un initiat isi da seama de calitatea pieselor/designului intern, eu nu am habar :









Ce pot sa spun despre calitatea asamblarii este ca atunci cand am vrut sa decuplez mufa electrovalvei pentru a o schimba, nu am putut, din cauza ca era asigurata cu un silicon rosiu pentru a nu se desface de la socuri(prezent pe toate mufele), lucru bun zic eu; pentru a nu forta am taiat firele vechi si le-am inadit cu cele de la piesa noua folosind tuburi termocontractabile.

Cateva poze cu lucrarile facute cu acest aparat: un rollcege si un banc de lucru










Plasma:






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu